Pracownicy przedszkola posiadają:

  • Wymagane kwalifikacje zawodowe.
  • Świadomość misji przedszkola.
  • Umiejętność dzielenia się ze sobą doświadczeniem zawodowym.
  • Poszukujący i otwarty styl pracy.
  • Potrzebę podnoszenia poziomu swoich kwalifikacji i kompetencji w różnych formach doskonalenia zawodowego.
  • Umiejętność współpracy.
  • Przekonanie o konieczności aktywnego uczestniczenia w życiu przedszkola.
  • Umiejętność projektowania sytuacji edukacyjnych, które pozwalają odkrywać i rozwijać możliwości każdego dziecka oraz wspomagać jego indywidualny rozwój, kreatywność i samodzielność.

 


 

 

Dyrektor ds. pedagogicznych – mgr Barbara Szeląg

bszelag

Edukator z dużym doświadczeniem pedagogicznym i szkoleniowym. Długoletni wizytator Kuratorium Oświaty w Krakowie, Koordynator Zespołu Wychowania Przedszkolnego, wieloletni doradca metodyczny, wykładowca wyższych uczelni oraz kursów organizowanych dla dyrektorów i nauczycieli. Pomysłodawca i współautorka licznych projektów wspomagania rozwoju dziecka młodszego o zasięgu małopolskim.

Autorka artykułów i opracowań metodycznych publikowanych w czasopismach pedagogicznych. Laureatka Nagrody Marii Weryho-Radziwiłłowicz za działania na rzecz rozwoju edukacji przedszkolnej. Członek Międzynarodowej Organizacji Wychowania Przedszkolnego OMEP.


mgr Weronika Gładysz

wgurgul

Jestem absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie oraz Akadami Wychowania Fizycznego w Krakowie o kierunku Wychowanie fizyczne ze specjalizacją gimnastyka korekcyjna. Ukończyłam także studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Praca z dziećmi daje mi bardzo dużo radości i satysfakcji, a każdy nowy dzień przynosi coś nowego i zaskakującego. Interesuję się sportem, a ponadto lubię czytać książki i słuchać muzyki. Każdą wolną chwilę staram się spędzać w sposób aktywny biegając, pływając jeżdżąc na rowerze, a w zimie na nartach. Uwielbiam wędrówki po górach oraz wieczory spędzone z przyjaciółmi.

Wiele radości sprawia mi fakt, że mogę moimi pasjami dzielić się z innymi osobami. Lubię pracować z dziećmi, a każdy uśmiech na ich twarzyczkach dodaje mi siły i energii w codziennej pracy. Staram się, aby każdy dzień spędzony w przedszkolu przyniósł dzieciom wiele radości i wpłynął na ich wszechstronny rozwój.


mgr Paulina Korta

IMG_1163Nauczycielem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej stałam się łącząc miłość do dzieci oraz swoje wykształcenie. Pracę z dziećmi traktuje jako nie tylko zawód, ale również jako wielką pasję, w której najbardziej cenię szczerą radość niesioną przez dziecko. Moją pasją jest również muzyka. Umiejętności, które zdobyłam podczas nauki w szkole muzycznej staram się wykorzystywać w pracy, aby prowadzone przeze mnie zajęcia umuzykalniające mogły wprowadzić przedszkolaków w czarodziejski świat muzyki i tańca. W mojej pracy najważniejsze jest dla mnie dziecko – jego potrzeby, zainteresowania i efektywna praca z nim.

A poza pracą, w wolnym czasie „kocham gotować”. Odkrywanie ciekawych smaków i gotowanie dla najbliższych to dobra forma relaksu.


mgr Małgorzata Zientarska-Żak

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, gdzie ukończyłam studia
na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Studia te wybrałam nie przez przypadek, gdyż bardzo fascynuje mnie praca z dziećmi. Jest to dla mnie szczególne zajęcie, które daje wiele powodów do uciechy, radości, zadowolenia. To właśnie dzieci w wieku przedszkolnym są najbardziej podatnymi osobami, jeśli chodzi o przyswajanie nowych wiadomości. Cieszę się, że niemal każdego dnia mogę dostarczać im nowych wrażeń, wspólnie odkrywać tajemnice otaczającego nas świata, przekazywać nowe wiadomości
i ciekawostki. Wspaniale jest móc czynnie uczestniczyć w rozwoju dzieci, być towarzyszem w trakcie zabaw i ukojeniem podczas trosk, móc obserwować emocje jakie towarzyszą dzieciom podczas odkrywania nieznanych im dotąd „lądów” nowych wiadomości.
Ponadto bardzo lubię podróżować i odkrywać nieznane mi dotąd miejsca. W wolnym czasie chętnie podejmuję aktywność o charakterze plastycznym- uwielbiam rysować, malować i tworzyć różnego rodzaju ozdoby i dekoracje.
Moją wiedzę i doświadczenie staram się przekazywać najmłodszym w jak najbardziej atrakcyjnych i przyswajalnych formach pracy.


mgr Klaudia Wodka-Boryczka

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, gdzie ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika społeczno-opiekuńcza oraz studia magisterskie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Ponadto ukończyłam również studia podyplomowe z logopedii.

Praca z dziećmi jest dla mnie zarówno przyjemnością jak i pasją, dlatego też w każde podjęte przeze mnie działanie wkładam serce i zaangażowanie. Podczas organizowania zajęć dla dzieci łączę edukację z podstawową aktywnością dziecka, zabawą oraz dostosowuję metody i formy nauczania do indywidualnych predyspozycji wychowanków. Zamiłowanie do pracy z dziećmi, posiadanie zdolności artystycznych: wokalnych oraz plastycznych sprawia, że w przedszkolu jestem osobą spełnioną. Sił do codziennej pracy dostarcza mi natomiast uśmiech dziecka, który jest jednocześnie największym prezentem oraz motorem napędowym podejmowanych przeze mnie działań. Z kolei obserwowanie rozwoju dzieci, nabywanie przez nie nowych umiejętności jest dla mnie źródłem ogromnej satysfakcji.


mgr Kinga Konstanty

Jestem absolwentką studiów licencjackich o kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Aktualnie kontynuuje naukę na studiach magisterskich oraz podyplomowych o kierunku język angielski w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Chcąc podnosić swoje kwalifikacje uczestniczę również w różnych szkoleniach i warsztatach dla nauczycieli.

Od początku studiów pracuje w placówkach przedszkolnych, co daje mi nie tylko cenne doświadczenie, ale również utwierdza mnie w przekonaniu o dokonaniu właściwej ścieżki zawodowej, jaką jest praca z dziećmi w wieku przedszkolnym. Jestem osobą pogodną, otwartą, wyrozumiałą, a także twórczą i kreatywną. W codziennym kontakcie z dziećmi cenię sobie ich radość z małych rzeczy, szczerość oraz ogromną ciekawość świata.

W swojej pracy z najmłodszymi kieruje się słowami Roberta Fulghuma: „Wszystkiego, co naprawdę muszę wiedzieć, o tym jak żyć, co robić i jak się w życiu odnaleźć, nauczyłem się w przedszkolu.”